RICH MILL divatáruház

RICH MILL divatáruház

,,Dupla G”, avagy a luxus logója

2020. április 12. - Péter Feri

A Gucci híres emblémáját látva azonnal az elegancia, a minőség és a luxus jut az eszünkbe. Vegyük most szemügyre közelebbről is ezt a luxusmárkát. A vállalat névadója, Guccio Gucci 1921-ben alapította cégét, mely bőráruk készítésével foglalkozott. Később három fiával karöltve kezdtek terjeszkedni Olaszország határain belül, mígnem az 1950-es években elindultak a világhírnév felé. A márka ezt főleg azoknak a filmsztároknak köszönhette, akik Gucci cipőket, táskákat és ruhákat viseltek a magazinok címlapjain. A Gucci további története meglehetősen hullámzóra sikeredett. A 70’-es években a cég tündökölt, de tíz évvel később már családi viták jellemezték azt. A megtépázott Gucci imázsát aztán a kétezres évek elejére sikerült újra felvirágoztatni, és azóta is a csúcson tartani. A 99 éve működő cég mára a luxus egyik piacvezető szimbólumává vált. A dupla G logójú mesterműveket a RICH MILL-nél is megtalálod.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://richmill.blog.hu/api/trackback/id/tr9715617898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása